TMTM

Bruce Bennett/Getty Images News/Getty Images North America

צ'יפיזם הוא מגזין עצמאי. ייתכן שנרוויח עמלה במידה ותבצעו רכישות דרך הקישורים שלנו. לקרוא עוד
Bruce Bennett/Getty Images News/Getty Images North America

אגרנות כפייתית

אחד מתסמיני בהלת הקורונה בקרב אזרחי ישראל הוא רכישת מוצרים הניתנים לאגירה. אז מה הישראלים קנו הכי הרבה בזמן הסגר? המשיכו לקרוא וגלו

עוד בנושא: אפשרויות התנדבות בצל הקורונה

Elena Elisseeva/shutterstock

אלכוג'ל

האלכוג'ל הפך למגן מספר 1 במלחמה נגד הקורונה ונרשמה עלייה של מאות אחוזים במכירתו. כל זאת, על אף שאין הוכחות ליעילות המוצר. בקיצור, עדיף לשטוף ידיים

Evan Lorne/shutterstock
Matze Fotograf_Bln/istockphoto

נייר טואלט

עוד לפני שהסגר נכנס, מלאי נייר הטואלט חוסל ברחבי העולם. אגב, נייר טואלט לא מגן מפני קורונה, בוודאי לא יותר מאלכוג'ל. גם הפעם, מומלץ לשטוף ידיים

עוד בנושא: 21 עובדות מרתקות על נייר טואלט

alexpro9500/shutterstock

פסטה

לצד נייר הטואלט, אנשים אגרו גם כמויות אדירות של פסטה. ספגטי, פוסילי, פטוצ'יני… הכל הולך. אולי באמת הפכנו לאיטליה 2

Yevhenii Orlov/istockphoto

כפפות ומסיכות

לאור הפחד מכפתורי מעלית, חל זינוק אדיר ברכישת כפפות חד פעמיות. חשוב לזכור שגם עם כפפות אסור לגעת בפנים ויש להחליף אותן לעיתים תכופות, אחרת זה לא יעיל. כמובן שגם מסיכות הבד הפכו למוצר חובה בכל בית 

tomertu/shutterstock

מצות

לאחר בהלת הפסטה, הגיע חג הפסח ונרשמה ירידה של עשרות אחוזים ברכישת פסטה, אורז וקטניות. הדבר הבא היה מצות, וכמה שיותר, כאשר מארז של 2.5 ק"ג היה הכי פופולרי בקרב בני ישראל

Niki Crucillo/shutterstock

שימורים

במהלך חודש מרץ, כולם הסתערו על קופסאות שימורים כאילו חייהם תלויים בזה. השימורים הנמכרים ביותר היו תירס, רסק עגבניות, גרגירי חומוס וטונה. אין כמו מצה עם תירס וחומוס מקופסה

עוד בנושא: מתכונים פשוטים וטעימים עם שימורים

DepositPhotos.com

ביצים

בענף הביצים חלה עלייה של יותר מ-30% בהשוואה לצריכה בשבועות אלו בשנה שעברה. לא יודעים מה לעשות עם כל הביצים? קבלו 13 דרכים לבשל ביצים

Depositphotos

חומרי ניקוי

מתוך חשש להימצאות חלקיקי קורונה בבית, הישראלים הצטיידו בחומרי ניקיון ונראה שחיבבו במיוחד מטליות לחות סטרליות לניקוי משטחים

עוד בנושא: מוצרי ניקיון מסוכנים לבריאות

nastya_ph/istockphoto
sergeyryzhov/istockphoto

שמן

גם צריכת השמן עלתה ביותר מ-55% לעומת שלושת השבועות טרום המשבר

baibaz

מוצרי חלב

אחד המוצרים הכי נרכשים במהלך הסגר היה חלב תוצרת תנובה. במחלקת הגבינות נרשמה עלייה ברכישת קוטג' תנובה, גבינת עמק וחמאה. לעומת זאת, חלה ירידה בצריכת גבינות ממעדנייה. ככל הנראה, אנשים נמשכים לאריזות בעתות משבר

seb_ra/istockphoto

קפה

עם ישראל מכור לקפאין, כך שזה לא מפתיע שחלה הסתערות על קפה, והרבה ממנו. המותג המועדף היה טסטר צ'ויס

BlakeDavidTaylor/istockphoto

קוקה קולה

אמנם שוק המשקאות לא עלה באופן דרמטי, אבל כן נרשם זינוק בהתמכרות לקוקה קולה. לאור הביקוש, החברה השיקה אתר מכירה אונליין ישירות לצרכן

Nasty